The Gatekeeper

The Gatekeeper

Eu sunt din Satu Mare, sotia din Brasov. Ne-am stabilit la Cluj, de fapt nu chiar... Localitatea e Mihaiesti si e micul nostru rai.

duminică, 2 mai 2010

Amenajari exterioare

A trecut ceva timp de cand nu am mai postat, am fost plecat...
Weekend...cea mai buna ocazie de relaxare-prin munca. Am cam ramas in urma cu lucrarile pe afara si am decis sa dedicam sfarsitul acesta de saptamana lucrului pe langa casa.

Am carat pamant negru, am amenajat niste alei marginite cu pietre de granit, am facut ceva terasari. Bine , trebuie sa recunosc ca terasarile au fost facute mai inainte. Am reparat hidroforul de afara sa avem cu ce uda gradina.
Am cosit...o gramada de iarba. Atata iarba a crescut, ceva exagerat. Insa altfel arata acum...proaspat cosit, greblat, curat.

O frumusete de loc, numai bine de prajit un gratar. Drept urmare, am fost la vecini si am prajit niste mici, ca a fost ziua de nastere a micutei SOFI.

Si in final am spalat si masina, ca era cazul.
Am promis si niste poze data trecuta, sper ca ma prind cum trebuie postate.






Pana data viitoare, va doresc sa aveti parte doar de zile cu noroc. Si pazea...The Gatekeeper is watching you!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu